onsdag 11 maj 2011

KÄRLEK.

Idag kom jag på hur fantastiskt mitt liv är. Eller, hur fantastiska människor jag har i mitt liv.

Så här kommer ett litet tack. Till alla fina människor runt omkring - det här är till er. Jag älskar er så otroligt mycket så att det nästan är sorgligt, för jag kan aldrig uttrycka det ordentligt. Men nu säger jag det. Ni är så underbara att jag sitter här med tårarna rinnande längst kinderna för jag är så rörd. Ni visar mig kärlek och godhet som är bortom några gränser.

Here it goes. Var och en, ni har varit underbara mot mig. Här är mitt svar. (:

TACK:

Till dig som alltid lyssnar och ger mig råd. Till dig som frågar "hur mår du egentligen?" när jag säger "bara bra". Till dig som kramar om mig varmt för att du vet vad jag känner. Till dig som känner mig bättre än vad jag känner mig själv. Till dig som låter mig gråta ut på telefonen utan att säga massor med saker. Till dig som lyfter upp mig när benen inte bär. Till dig som uppmuntrar mig. Till dig som är solstrålen i mitt liv. Till dig som aldrig dömer mig. Till dig som får mig att skratta och glömma.


Till ER, som gör mitt hjärta lätt, minnena många och skratten oändliga. (: Massor med kärlek till er, jag är världens lyckligaste människa att jag har er i mitt liv.

5 kommentarer:

  1. Vad fint det var sagt, sötnos. puss på dig ♥

    SvaraRadera
  2. Thihi, puss på dig min fina Bekka (: <3 love you!

    SvaraRadera
  3. åh vad fint skrivet! jag beundrar dig! <3

    SvaraRadera
  4. JAG KOMMENTERADE FÖRST MEN MIN KOMMENTAR KOM INTE UPP VAD FAAAN!
    Anyway, Det är vi som är lyckliga o ha dig i vårt liv!!! =*** <3333333

    SvaraRadera