måndag 9 maj 2011

MONDAY.

Hello my dears. (:

Sitter i sängen med datorn i knät och är sjuuuuuuukt trött. Inte för att det var en superjobbig dag eller så, är bara galet trött. x) Hade Psykologi - rätt nice, Matte - hahaha, vi räknade typ inget utan satt och lekte med Sofiähs iPhone, Franska - Helt okej, snart prov :/, Lunch och Historia - Är ganska så säker på att vår lärare är en aning...påverkad. Haha!

Jag satt kvar efter skolan och skrev mitt NO-prov. Vet inte riktigt hur det gick, bryr mig inte, bara jag får G. Åhhhhh. Usch och blä och fy på ekologi, alltså. Tror inte att det finns något roligare ämne. x)

Oh well, ska gå och dricka lite te och läsa en bok. (: Hoppas ni har det bra!

Massor med kramar,
Madde.

BILDEN ÄR SNE OCH VILL INTE VÄNDA, MEN SÅNT ÄR LIVET. SNETT. ANYWAYS, ÄNNU ETT BEVIS PÅ LOTTIES OÄNDLIGA KÄRLEK FÖR MIG, HOST! (;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar