måndag 16 maj 2011

Min dag, so far.

Hello people.

Blev väckt av pappa idag runt åtta, som hade panik över att jag inte var på väg till bussen. Inte okej, pappa. Inte okej. Han insåg efter ett tag att jag var ledig och då somnade jag om och sov till typ tio, gick upp, duschade, gick till bussen. Träffade Bekka. (: Vi åt på Subway och köpte rosa hörlurar till henne, jag har likadana fast blåa. :D Sen var vi i Baronen ett tag och väntade på Lottie då vi träffade några tjejer från klassen som shoppade för Staggjakten. Kanske lite fail att inte vara med...oh well! Då måste man ju tänka, som Bekka sa, och vem gör det i onödan? :O Lottie kom äntligen efter ett tag och då gick jag till min buss.
Ibland tycker jag att jag är ganska dåligt som åker in till stan fast jag är ledig. Oh well. Jag fick ju träffa mysiga människor, då är det okej. (: Messade även med Ottilia ett tag tills vi insåg att vi båda stod på stationen...hm. Vi är ju lite för bra, helt enkelt. (;

Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag borde sova lite, haha! Fast måste plugga också...nationella på onsdag. :( Gaaaaaaaaaaah. Ångest om något. Hm. Ska till kapellet vid fem också, för att skriva om hur det är att vara konfaledare och ta kort och så.

Hoppas ni har en bra dag! (:

Massor med kramar,
Madde.
SUBWAY ÄR FAKTISKT IBLAND GODARE ÄN MCONALDS...MÅSTE JAG ERKÄNNA

DET REGNADE OCH MADDE BLEV LITE SÅDÄR SMÅTT LYCKLIG (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar