måndag 19 september 2011

Duktiga tjejer!

Hello my dears.

Dagen började bra med Musiktillägget. :) Vi har 60-tals tema och valde ut lite låtar som vi ska spela och jag är riktigt excited! Efter det var det Historia - jag och Lottie skickade mejl till varandra där vi skrev att vi var apor, söta, uppblåsta, tjocka osv osv. Haha! Lunch efter det, pasta och skinksås! Good stuff. Efter lunchen hade vi Kulturhistoria vilket är riktigt kul nu. Vi pratar typ om antiken och vi får nytta av Disney serien Herkules, haha! Sist hade jag Franska, vilket är helt okej. Efter skolan mötte jag och Lottie upp Ottilia och så gick vi till Simhallen och simmade! ;) Vi började med att simma 20 längder, sen gick vi in till Äventyrsbadet och var där ett tag innan vi avslutade med bubbelbadet. Det var riktigt nice! :) Man känner sig sådär duktig efteråt också, när man har tränat. Vi ska göra det till en vana och simma tillsammans varje måndag. Som sagt, duktiga tjejer! :)

Nu lyssnar jag på låtarna vi ska spela till 60-tals temat och snackar med Fatima. Och snart blir det maaaaaat! Ahhh, älskar mat. ♥


 Massor med kramar,
Madde.


2 kommentarer:

  1. Simma, äta upp sig fet, simma äta sig fet, simma äta sig fet. and it goes on :D <3

    SvaraRadera
  2. EXACTLY! :D Och fetandet börjar igen på torsdag ;) <3

    SvaraRadera