torsdag 15 september 2011

Sjuk tjej.

Hello my dears.

Jag mådde inte bra när jag vaknade imorse så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Har sovit, läst och skrivit lite. Pluggat Geografi inför provet imorgon också. Har ni märkt hur tiden går sådär galet långsamt när man är sjuk? Just nu känns det som att klockan är runt tre, men egentligen är den bara halv ett.

Anyways, har bestämt mig för att om jag är tillräckligt pigg för Tonår ikväll, då går jag på det och till skolan imorgon. Avskyr att vara sjuk länge. -.- Dessutom är det inga jobbiga lektioner imorgon och direkt efter skolan ska jag och pappa till vår sommarstuga och på lördag blir det Ullared. Exciting! :)

Massor med kramar,
Madde.


Min snälla storebror, som också var hemma idag, fixade mat åt mig och kommer upp till mitt rum hela tiden och frågar om jag behöver något. Så mysigt att bli ompysslad när man mår dåligt!


2 kommentarer: