söndag 18 september 2011

Ullared

Hello my dears.

 Eftersom jag är hemma nu, levande och allt, tänkte jag visa upp lite av det jag hittade på Ullared. Detta är även en stor pik till Ottilia, som INTE visade upp det hon köpte på Ullard förra gången till min stooooooooora besvikelse. SÅ KÄNN PIKEN OTTILIA! ;)

Enjoy oh so very much.

Massor med kramar, 
Madde.


 BOK AV EN AV MINA FAVORITFÖRFATTARE :) HON ÄR BÄST


 SCRAPBOOK!


 FINA FOTORAMAR :)


 MASSA ANSIKTSMASKAR


 LITE RANDOM KORT, BRA ATT HA LIKSOM


 BREVPAPPER


 MUNSTYCKE TILL ELTANDBORSTE


 NAGELLACK


 BADBOMBER SOM NÄSTAN FÖRSVINNER I MÖNSTRET, HAHA!


 KUVERT SÅ JAG KAN SKICKA GREJER TILL MALIN & DANNY :)


 ELEKTRISK RAKHYVEL


 FODRADE CONVERSE TILL VINTERN(KÖPTE INTE DOM PÅ ULLARED, UTAN I EN BUTIK UTANFÖR)


MYSIGA VANTAR!

Köpte massor med andra grejer som vinterjacka, thermobyxor, underställ, mössa osv osv till skidresan i vinter, men hann inte ta kort så det får räcka med det här. ;) Ha det bra!




2 kommentarer: