måndag 5 september 2011

Nyklippt!

Hello my dears.

Var och klippte mig nyss och blev riktigt nöjd! :) Jag valde att klippte det halvkort, ville ha en förändring men ändå inget drastiskt den här gången. Men när jag pratade med min frisör påpekade hon att jag skulle passa väldigt bra i kortkort hår vilket fick mig att tänka lite. Kanske något jag satsar på nästa gång? :) Hår är ju ändå bara hår och mitt växer ut igen som ogräs så om det blir dåligt är det ingen big deal.

Anyways, här är en för och efter bild!

 FÖRE;


EFTER;



BY THE WAY...om fyra timmar hämtar vi Malin på tågstation. Jag är så excited att jag knappt kan sitta still. Praise God, det är Han som har gjort allt det här möjligt! Jag får träffa min allra käraste syster efter ett helt år utan att ha träffats. ♥ 


Massor med kramar,
Madde. 

2 kommentarer:

  1. mää, du e knäpp!
    dit hååår e inte kortkort fö de e mitt :D
    puss <3

    SvaraRadera
  2. Sa aldrig att det var kortkort, mitt hår är halvkort :D
    puss <3

    SvaraRadera