fredag 30 september 2011

Torsdag + fredag = Awesome dubbelinlägg!

Hello my dears.

Jag har varit lite dålig på att blogga dom senaste två dagarna, ber så heeeeeeeeeeeeeeeeeemskt mycket om ursäkt för det. Kan ni förlåta mig? Åh, så snällt. You won't regret it. ;) Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag har umgåtts med vänner, varit social och haft det mysigt! Men anyways, här får ni en uppdatering iallafall. Enjoy. :)


TORSDAG:

Jag, Lottie & Dennis hängde hemma hos mig och hade minifilmkväll vilket var awesome! :D Vi pratade, såg film, kittlade Lottie, lekte lekar, åt godis och satt och snackade om ett dataspel och blev lite sådär nördigt excited över det, haha! Det var iallafall hur kul som helst, speciellt att träffa Dennis igen som vi inte har hängt med på år och dar. :)



LETADE RUNT EFTER EN BRA BILD PÅ OSS TRE, MEN DEN ENDA JAG KUNDE HITTA VAR DEN HÄR, HAHA! OH WELL, DEN VISAR JU IALLAFALL VÅRA SANNA JAG, VILKET ÄR ATT VI ÄR SMÅKNÄPPA.

FREDAG:

Idag har jag varit inne i stan och haft tjejmiddag/firandet av Anna-Sara med alla fina tjejer från klassen! Till och med Sofia drog sig från Torsås så det blev en mini reunion. :) Ingen började gråta, skrika eller klaga över att något var fult så jag skulle säga att det blev riktigt lyckat! :D Haha! Jag, Lottie & Sabina gav en gemensam present till henne och hon fick två läppstift, en eyeliner och ett nagellack. En riktigt mysig kväll blev det med sjukt god mat!




Imorgon vid 8 går tåget till Göteborg och jag börjar bli riktigt excited nu. :) Ska träffa min morfar och min kompis Alice som jag inte har träffat på typ....ett och ett halvt år? Galet. Ska bli superkul!

Ha en riktigt bra helg, allihopa! Hörs igen på söndag eller måndag.

Massor med kramar,
Madde.
JAG OCH ALICE 2009, PÅ VÄG TILL EN JONAS BROTHERS KONSERT I LONDON. HAHA, MINNEN <3


4 kommentarer:

  1. Hatar jag dig ibland? hmmm JAAAAAAAAA!<3 Vad FAN är detta för nåt? HAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAH, din min gjorde min kväll! :D <3

    SvaraRadera
  3. HAHAAHAHAAHHAAHAHAH FATIMA HAAHHAHA

    SvaraRadera
  4. HENNES MIN ASSÅ HAHAHAHHAHAHHA!

    SvaraRadera