måndag 12 september 2011

In school.

Hello my dears.

Sitter i skolan at the moment och väntar på att franskan ska börja. Jag har bara haft rast i en kvart och än så länge har jag:
  • Kollat igenom alla blogger jag följer
  • Kollat båda mina mejlkonton
  • Kollat Facebook x antal gånger.
Kul liv, kul liv. :D

Franskan är min sista lektion och sedan ska jag möta upp Malin, Daniel, pappa & Mikael för att åka och ta familjefoto. Är lite excited, eftersom den senaste gruppbilden vi tog var förmodligen för typ...10 år sedan. Så det kanske är lite dags nu, eller? ;)

Jag vet att detta var mycket nödvändig information och att ni inte kan fortsätta leva ert liv på ett lyckligt sätt utan det här inlägget. So you're welcome. Jag gör allt för er.

Massor med kramar,
Madde.


IRONISKT NOG HADE JAG FAKTISKT EN BILD PÅ MIG UTANFÖR SKOLAN, HAHA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar