torsdag 8 september 2011

Klassens Dag.

Hello my dears.

Idag var det Klassens dag, vilket faktiskt var både kul och mysigt! Målet med dagen var att skriva en låt om klassen med melodin till "Gubben i Lådan" så vi delade in oss i smågrupper, skrev om varje person och satte sedan ihop allt till en hel låt. Och den blev faktiskt rätt bra, haha! Tror att våra mentorer, Jenny och Jeanette tyckte ännu mer om den, eftersom dom tyckte att vi skulle spela in den i musiksalen. Vi får väl se hur det blir med det. ;)

Slutade vid två och mötte upp pappa & Malin. Jag och Malin gick till Indiska där det just nu är 50% på hela sortimentet och 70% på rea-varorna(!!!!!!!). Hittade en flummig/bohemisk mössa som jag blev lite kär i. Från början kostade den 69 kr men jag köpte den för 21 kr. Win om något!

Om några timmar blir det styrelsemöte i Kapellet och kanske Tonår en liten stund. Sen ska jag ha filmkvällsmys med familjen. Är så allmänt glad & lycklig att min fina syster är hemma. Känner mig hel igen.

Ha en superbra dag/kväll!

Massor med kramar,
Madde.



LOTTIE & SABINA BLEV UTTRÅKADE UNDER PAUSEN OCH BESTÄMDE SIG FÖR ATT BÖRJA MÅLA

ETT AV DERAS MÄSTERVERK! JAG, ANNA-SARA & FATIMA :D


OCH DET ANDRA - ANNA-SARA SOM BIFF! :D


 FATIMAAAAAAAAA!


NÄR VI SKULLE SPELA UPP LÅTEN BEHÖVDE VI EN CAPO, MEN VI HADE INGEN...SÅ MED LITE FANTASI, EN PENNA OCH EN HÅRSNODD SKAPADE VI EN!


UPPE VID MUSIKEN


 LOTTIE GJORDE INBAKAD FLÄTA PÅ MIG VILKET JAG ÄLSKAR


 JAG & FINA FATIMA


MÖSSAN FRÅN INDISKA

3 kommentarer:

  1. HAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH sabina i bakgrunden HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA, ser ut som om hon ska hugga fatima HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA <333333333333333333333333

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, I KNOW!!!!! <33333333

    SvaraRadera
  3. ahahahah asså hon heter chanette, DU har henne kultur :P

    SvaraRadera