onsdag 28 september 2011

Lista över onödiga saker jag vet att ni vill veta. :)

Snodd av Alice.

Brukar du komma i tid?
Oftast. Har blivit mycket bättre på det, förut var jag en extremt tidsoptimist.

Har du bra kondition?
HAHAHAHAAHAHA. Nej.

När blev du fotad senast?
Idag, skolfoto.

Hur känner du dig nu?
Trött i kroppen fast ändå glad. :)

Vanligaste färg på dina kläder:
Älskar färger! Förmodligen blått och grönt.

Kan du laga mat?
Jag har min speciella "wokade nudlar med bacon" rätt som är sjukt bra nattmat. :)

Vad pluggar du?
Jag går Samhälle/Kultur och stormtrivs! Har också Musiktillägget som tillval.

Blir du bra på kort?

Det tycker jag. Fast inte är jag ler utan tänder. Hahaha, det funkar inte alls.

När och varför grät du senast?
Grät av att jag skrattade så mycket när jag drog ett skämt för Anna-Sara. Hon skrattade inte alls, förmodligen för att hon var avundsjuk på mitt sjukt awesome-iga skämt.

Var det pinsamt att svara på det?
Nej.

Hade du en bra kväll igår?
Igår, igår, vad gjorde jag igår? Teorikurs på körskolan. Jadu. Om du kallar byta däck för en kul sysselsättning på kvällen, så visst.

Din favoritdryck på morgonen:
Te! :) Men kall o'boy är tvåa.

Är du nyttig?
"Vad som är dåligt för kroppen, är bra för själen." Om jag känner för något onyttigt, äter jag det. Tycker att det är fånigt att slösa bort livet på dieter och bantningsmetoder. Men jag äter en del nyttiga grejer också, så det väger upp.

Har du någonsin haft något jobb?
O, ja! Har jobbat i ett skolkök en sommar och sedan har jag varit barnkörsledare i ett år. Och även konfirmanledare två somrar och en vinter. :)

Är du blyg?
Näe, det skulle jag inte säga. "Behandla varje främling du möter som en vän." :)

Vilken tid gick du upp idag?
Alldeles för tidigt.

Vilket tv-spel spelade du senast?
HAHAHAHA. Oh, hjälp. Tror att jag spelade något i typ 7:an. Räknas Rock Band? Det spelade vi varje filmkväll i 8:an, fast det gick inte särskilt bra för mig. x) Vanlig gitarr funkar superbra, men Rock Band gitarren ville inte samarbeta.

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

Dricker inte.

Har du spytt offentligt?
Nope.

Jag sover:
Från 11 eller 12 på kvällen och så går jag upp kvart över 6 eller halv 7, beroende på om jag ska tvätta håret. Sover alldeles för lite...

Vad sa du senast?
"Jag ska städa mitt rum!"


Var du på festival i somras?

Näe, jobbade. :( Ville så sjukt gärna till Peace & Love!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Lottie.

Vad skulle du behöva nu?
Pasta Cabonara. Jag har inte ätit det på länge och jag saknar det som bara den. :(

Har du snygga skor?
Har Converse. Tycker själv att dom är snygga, annars skulle jag väl inte ha dom?

Vad var det första du sa i morse?

"Neeeeeeeeeeeeeej!" när klockan ringde. Detta händer typ varje morgon. x)

Har du sovit i din egen säng inatt?
Jaaa.

Har någon annan sovit i din säng i natt?

Nope.

Har du körkort?
Nej, men går teorikursen just nu för körskolan.

Är du ensam nu?
Alla är hemma, så nej.

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Filmkväll med Lottie & Dennis, dejt med Manda, tjejmiddag för att fira Anna-Sara och Göteborg i helgen. :D

2 kommentarer: