söndag 18 september 2011

Flum i Kapellet

Hello my dears.

Gick till Kapellet ikväll för gudstjänst och efter så hängde jag, Manda och Johan och flummade. Medans dom vuxna var uppe och drack kaffe och dansade på borden, gick vi ner till källaren och åt lite glass, kakor, rån, jaa - lite allt vi kunde hittade och skrattade och kastade ost på varandra. Jaa, man kan ju säga att vi känner oss som hemma där.  :) Sen åkte Johan hem och jag och Manda satte oss i Tonårsrummet och tände ljus och pratade om höga lärare och Mandas barndom på 1800-talet, hahahaha! BIRGER, liksom ♥ Tror att hon och jag var lite ment to be, faktiskt. Min fina allra käraste syster. Gick hem någon gång runt 9, halv 10.


Massor med kramar,
Madde.


JAG BESTÄMDE MIG LITE RANDOMLY ATT HÄLLA RÖD KARAMELLFÄRG I MITT TE. SENARE FICK JAG LITE PANIK NÄR JAG SÅG ATT ETANOL VAR EN AV INGREDIENSERNA OCH TRODDE ATT JAG SKULLE DÖ, HAHA!


MANDA TYCKTE DET VAR SKITKUL ATT SMULA NER MINA BEN :D


 JOHAAAAN!


JAG & JOHAAAAN(HAHA, HANS MIN!)


VACKRA, VACKRA MANDA I MINA GLASÖGON :D


 "HELLO. THIS IS MANDA AND MADDE. AND THIS IS PLANKING IN TORSÅS."


VI DROG BIBELORD TILL VARANDRA OCH MITT STÄMDE SÅ BRA

4 kommentarer:

  1. Lite depp för att min hår ser brunt ut :(

    SvaraRadera
  2. min hår, hahahah mitt hår *

    SvaraRadera
  3. Det är vackert rött som brunt :D

    SvaraRadera
  4. Dessutom, nu är du ju också ginger! ALWAYS A GOOD THING.

    SvaraRadera