måndag 26 september 2011

Matte B - sorger och besvär.

Hello my dears.

Sitter i sängen och är lite halvt deppig över att jag inte fattar något på min matteläxa. Matte B, asså. Det är helt ologiskt. Är så sjukt glad över att det här är mitt sista år med matte. Tänk er. Mitt SISTA år med matte i SKOLAN. Åhhh. Jag skulle aldrig överlevt ett år till, matte är verkligen inte min grej. Eller, inget praktiskt eller tekniskt är egentligen min grej. Jag hittade en gammal ram igår som jag gjorde i sjuan eller åttan i träslöjden och...hahahaha, ni skulle sett den! x) Så sorgligt. Inte en enda vinkel var rakt och jag fattar inte hur jag ens kunde få godkänt på den. Hahaha, ahhh. Sedan råkade den åka i golvet och den gick sönder direkt. En ihop spikad träram. Säger det något om hur *host* bra byggd *host* den var? Minnen. ;)

Massor med kramar,
Madde.

PS! Märkte nu att jag har exakt samma färg på mitt linne som min kofta. Det gör mig förmodligen extremt ocool. Men det gör inte så mycket. 


PS2! För att muntra upp mig lite tycker jag att ni kan lämna lite frågor på Blogresponse här till höger. Sånt gör mig alltid glad. :) Så klicka på "Fråga mig" och få reda på mina mörkaste hemligheter.





2 kommentarer: