lördag 3 september 2011

SATURDAY.

Hello my dears.

Jag har varit duktig idag och både städat & tvättat! :) Har även vågat mig på att sortera lite bland foton, brev och annat vilket är extremt modigt för att vara jag. Det är supersvårt för mig att slänga saker och jag sparar säkert 80% av allt jag får/hittar/skapar. Det leder till att jag någon gång då och då måste sortera, vilket kan ta flera dagar eftersom jag hittar något kul och sätter mig på golvet och blir helt borta i min excitment. ;) Så, ja. Önska mig lycka till!

En sak till, jag skrev ett inlägg tidigare om cancer. Jag vet att det var väldigt personligt och rakt på sak, men jag anser att enda sättet att få ett sånt budskap att nå fram är genom att vara äkta. Sprid videon och gå in på Ung Cancer! Det är de små sakerna vi gör som skapar stora skillnader.

Ha en härlig dag, you guys! Ta hand om er.


Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar