fredag 29 april 2011

Åh, vad seg jag är. (:

Hello people.
Min uppdatering har varit rätt kass men det blir bättre nu. Pråmis. (:

Var på Tonår igår och sen gick jag och Manda hem till mig och såg Hitta Nemo och åt cheeseballs. :D Helt klart bäst! Tänker se om den ikväll, fast på engelska, bara för att höra hur Doris låter med Ellen DeGeneres röst. (:

Idag har jag inte gjort mycket...spelat piano, ätit thaimat(lycka!), köpt Veckorevyn. Jaa. Typ det. Hoppas ni har haft en mysig dag. (:

Massor med kramar,
Madde. 



DÅLIG BILD PÅ MIN OCH MANDAS FINA PÄRLPLATTA VI GJORDE IGÅR <3


BÄSTA KOMBINATIONEN NÅGONSIN
(TAGEN MED MANDAS STORA MEN FINA SYSTEMKAMERA, TIHI)


MADDE OCH MANDA 
JAG SNODDE HENNES SOLGLASÖGON OCH HON SNODDE MINA GLASÖGON (:


FINNS INGET BÄTTRE SÄTT ATT ÄTA GLASS PÅ (;

2 kommentarer:

  1. i've said it before and now i'll say it again. i love u .<3

    SvaraRadera
  2. i love u a thousand times more <3

    SvaraRadera