lördag 16 april 2011

Last night

Hiiiiiiiiiiiiii.
Tänkte göra en mega-uppdatering och berätta om min mysiga fredag. (:
Gick i skolan från 8 till 2, väldigt nice. VI SLAPP GRÄNSER! Redan då visste jag att det skulle bli en bra dag. (;

Jag gick ner till stationen och mötte Manda och Johan och sen gick vi och tog en fika i Baronen. Jättemysigt, vi satt och pratade och pratade och pratade i några timmar och sen var Johan tvungen att gå för att göra sig iordning. Då gick jag och Manda och skaffade rosor och kort och åt lite på Subway, vilket är mitt nya favoritställe. (: Sen kom Millan och Frida och vi gick bort till Kalmar Teatern.

Musikalen var SUPERBRA. Thumbs up. Allting var riktigt bra gjort och känslan för detaljer var fantastisk. Det fanns till och med snören bakom scenen som man drar i för att bladen på rosen ska falla. Awesome. (:

Vi stannade kvar efter och gav Johan våra blommor och sprang runt och kramade människor och fick en extremt proffsig och personligt rundtur. Japp. Kvällen var rätt underbar.

Massor med kramar,
Madde.

HAHA, SÖTA MANDA NÄR VI FIKADE

 JOHAAAAAAN

TIHI, SYSTRAMI <3

 VI KÖPTE ETT KORT FÖR BARN SOM HAR FYLLT 1 DÄR DET STOD:
"TILL EN CHARMIG LITEN KRABAT" :D


OMG. DET FINNS MARABOU KAKOR!

 JOHAN MED KOSTYM & SMINK (;


VI TITTADE LITE I PROGRAMMET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar