torsdag 28 april 2011

You've got a face for a smile, you know.

Hellooooo.

Skrev inget om gårdagen så here it goes. (; Var inne i stan med Manda och Johan, fikade och gick runt och shoppade lite. Hahaa...flummigt. (: Sen kom Lottie in och vi gick och såg Scream 4 med några andra. Den var faktiskt riktigt bra, trots att den var rätt förvirrande i början. Tur att Bekka satt brevid mig, för att hålla min hand och ibland ge mig "Du är så konstig, Madde" blicken. Jag kan alltid lita på henne. (: Vi tog en buss hem runt nio och Lottie skänkte godis till fåglarna och de hemlösa(?!). Eh. Jaa. "Vänta-på-bussen" humor.

Måste gå nu och stäääääääääda, Manda sover här inatt. (: Men jag skriver nog några gånger till idag.

Jag har inte duschat eller klätt på mig än, så någon ansiktsbild får ni inteeeeee. (; Men skickar ändå lite kärlek:


Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar