söndag 24 april 2011

Tihi, sent inlägg.

Heeeeeeeej.
Har knappt bloggat alls idag, utan har bara tagit det lugnt. (: Vaknade runt tio, gick upp, åt lunch, läste, gick till kapellet ett tag. Det var påsk gudstjänst och barnkören var där och sjöng, söta dom är. (: Hade det mysigt med min fina Manda, vi hade några livsavgörande ögonblick, haha! Sen gick jag hem, läste mer, bytte om till klänning(credit till manda som inspirerade mig, tihi!) och gick runt och njöt av the fact att jag kunde ha klänning utan att frysa. Ahh. Sommaren är snart här, you guys. Det luktade till och med sommar idag. Lycka. Ren och sann lycka.

Imorgon måste jag göra min uppsats och plugga NO, för resten av veckan är rätt fullbokad. Familjefika med manda och johan, bio med några från klassen, valborg med tjejerna, mer fika, utflykt till havet med bekka, osv. (: Jag älskar att ha något att göra. Det här påsklovet kommer bli bra. Det vet jag.

Hoppas ni har det bra!

Massor med kramar,
Madde.

JAG IDAG, LYCKLIG ÖVER MIN BLOMMIGA KLÄNNING (:

  
UTSIKT FRÅN MITT FÖNSTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar