onsdag 6 april 2011

Flummig onsdaaaaaaag.

Hello my dears.
Bloggar lite halvsnabbt nu, eftersom jag snart ska iväg till mina söta konfirmander.

Väääääääldigt slapp dag idag. Idrottsprov, håltimma(eftersom mer än hälften av klassen bestämde sig för att strunta i danstimman och satt istället och hängde i kafeterian och uppe på musiken:), lunch(pasta!), EA-tid(mer slapptid i korridoren), matte(slutade tidigare) och NO(slutade tidigare). Så trots att jag gick till tio över fyra, var det en ganska chill dag. (:

Tidsinställer några inlägg eftersom jag har fått klagomål från en viss person *host*anna-sara*host* att jag uppdaterar bloggen för lite. Så...your wish is my command. ;)

Ha en mysig kväll!

Massor med kramar,
Madde.


LOTTIE GJORDE INBAKAD FLÄTA PÅ MIG :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar