lördag 23 april 2011

People are people and sometimes we change our minds.

Hello guys.

Sitter i sängen meed nytvättat hår. Ahhhhh. Känslan man får precis efter man har duschat och luktar gott med fuktigt hår är oslagbar. Det är då jag känner mig som allra bäst. Well, då och när jag äter nudlar.

Haha, men seriöst, ska nog säga godnatt till datorn och lägga mig tidigt. Min förkylning är fortfarande kvar lite smått och jag vill ju inte reta upp förkylningstomtarna. Yeah. You don't mess with that stuff. :O

Hoppas ni har en bra kväll, alla fina läsare. Ibland undrar jag hur ni orkar läsa min smått knäppa och random blogg. No idea. Men jag tackar er, anyhow. (:

Massor med kramar,
Madde.

Lyssnar just nu på;
Breathe - Taylor Swift 

 EN RANDOM BILD PÅ MIG TAGEN INNE PÅ STAGGS TOALETT. HAR ABSOLUT INGET MED INLÄGGET ATT GÖRA. MEN SÅNT ÄR LIVET. (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar