tisdag 12 april 2011

Sömnföreläsning

Helloooooooo.

Gissa vad jag gör just nu?

Japp. Ni gissade rätt. Jag sitter på en föreläsning om sömn. Mhm. Vi har JÄTTEKUL just nu! :D Menmen, man ska inte vara negativ. Visst har jag lärt mig något. Om jag någon gång börjar gå i sömnen så kan jag skylla på släkten, eftersom det är ärfligt. Gosh. Föreläsaren får det attt låta som en sjukdom att vakna mitt i natten och gå ner och börja hoppa hopprep. Hallå? Det kallas en vanlig tisdag: ;)

Wait, Bekka vill skriva något. :) Så......nu är det jag den tyska tjejen, Bekka!..SLUTA ALDRIG ATT LÄSA MADDES BLOGG...DEN ÄR BÄST

Även om hon har de alla värsta bilder av mig här :D Men nu måste jag sova...Gute Nacht mina sveska vänner (: <3

Haha, oh well, måste gå och förtsätta lyssna nu och LÄNGTA tills rasten. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar