måndag 25 april 2011

Ny vändning

Hellooooooo.

Gissa vad jag har gjort? Jag har faktiskt tränat. *ler skitstolt och väntar på applåder* Jag vet, jag vet. Jag är ju bäst. (;

Haha, men seriöst så har jag äntligen slutat vara så himla allmänt lat och envis och börjat röra på mig. Vi har en träningscykel hemma som jag tränar på och så ska jag försöka göra några av de där övningarna från Seventeen som har hängt på min dörr i något år nu. (: För mig handlar det inte om att gå ner i vikt eller bli smalare, jag trivs med den jag är. Men jag vill må bättre. Sluta äta så mycket godis, hamburgare, pizza och milkshakes. Det är så gott precis när man ska äta det men efter känner man sig inte särskilt mysig. Bara...uppsvälld. Bloated. Så, nu blir det förändringar till det bättre. (:

Oh well, ska gå och ta en dusch nu. Hoppas ni har en härlig kväll!

Massor med kramar,
Madde.
FINNS INGEN BÄTTRE TRÄNINGSMUSIK ÄN GLEE (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar