måndag 18 april 2011

Vi vill ut i rymden, men stjärnorna finns här.

Heej everyone.
Guess what? Jag håller på att bli sjuk. Guess what? Jag ska uppträda imorgon. Guess what? DET KÄNNS JÄTTEBRA.

Nej,  nu ska det här inte bli ett "åh-vilket-patetiskt-liv-jag-har" inlägg, för min dag var faktiskt rätt chill. (: Kom till skolan, skrev svenska nationella, hade håltimma, franska, lunch, historia och sen slutade jag. Jag och Bekka gick och framkallade foton, kollade på kläder och fikade. (: Det var supervarmt och superhärligt! Så idag ska jag ta fram massor med vår och sommarkläder, yay!

Hahahaha, just det! Snor en konversation från Anna-Saras blogg för att den var bara så bäst.

Lottie: Asså... titta vilken konstig fågel.

Anna-Sara: HAHAHA va?

Lottie: Den sitter där. PÅ EN BUSKE. Och låter? Är den hungrig? Den får väl fixa mat själv.

Hahahahahahahahahaaha. SÅ bra.

Oh well, ska gå nu. Hoppas ni har det bra! (;

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar