tisdag 12 april 2011

Stressigt inlägg om en chill tisdag (:

Hej mina fina små kalaspuffar!

Haha, så det här inlägget blir lite slarvigt och mysko för jag har typ 10 min att skriva innan jag måste plugga. Plugga. :( PLUGGA. :'(!!!!!

Anyways, som rubiken säger, idag var det en chill dag. Hade körsång, rast, föreläsning(which you already know all about;), lunch och svenska. Sprang runt och var allmänt flummig och kramig idag. :D Väldigt nice, fick många kramar. Och lite konstiga blickar när jag och Fatima dansade fram och tillbaka i vår korridor. Ja, people. Det är fullt normalt att skrika och skämma ut sig och dansa ibland. (:

Pappa hämtade mig i stan, vi åkte och köpte mat, åkte hem, sprang upp och bytte om, hällde i mig lite mat och fick skjus till kyrkan där våra konfimander skulle ha påskvandring. Jättemysigt och kul och massa flumm bland ledarna! Älskar alla mina fina och galna vänner. <3 Puss på alla era bakar.

Haha, insåg precis att mitt hår är lite blött efter Johans cappucino/kaffe/latte/illaluktande dryck. :D Sånt är livet! Måste gå nu och skriva bokreferat och plugga massmedia. Ehhh...kanske. Efter jag har ringt Lottie. ;)


Massor med kramar,
Madde.
SOFIAAAAAAAAAAAAA :D


JAG IDAAAAAG (:

HAHA, IDAG I AULAN :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar