lördag 9 april 2011

Tjejkvällen. (:

Hi guys. (:
Sitter i köket just nu och väntar på att min kladdkaka ska bli klar. Fick världens bästa och enklaste recept av Malin och nu kan jag inte sluta baka det. x) (http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=18188 -- för er som är intresserade).

Tjejerna åkte för några timmar sen. (: Det var jättemysigt igår. Filmen var helt awesome, ni måste se den! Jag brukade avsky action filmer, men nu tycker jag faktiskt att dom är ganska bra. Huh? Huh? Vad säger ni, killar? Får jag tjejpoäng för det eller? Haha!
Jag & Bekka stannade i stan efter skolan och gick runt och shoppade(hittade en klänning till konfirmationen) och åt innan vi mötte Sabina och Lottie före bion. Träffade många jag kände igår, lite ironisk. x) OCH...det regnade. Lycka.
Eh. Vart var jag? Ja, just det!
Vi såg filmen, tog bussen hem till mig, drack te, hade tjejsnack, spelade och sjöng och hade det allmänt mysigt. (: Idag vaknade vi runt 10, åt frukost, såg Sex And The City och sen åkte tjejerna hem.

Tog lite bilder, så jag bjuder på dom jag har. ;) Enjoy!

Massor med kramar,
Madde.

 LOTTIE OCH MIN ÄLSKLING


JAG & BEKKA



 VI FÖRSÖKTE LETA FRAM HUR MAN GÖR EN FISKFLÄTA(?!)

VI MÅLADE TYP NAGLARNA...KNAPPT...LITE! ;)

2 kommentarer:

  1. OMG Vi flätade fiskfläta och såg på Sex and the City på morgonen också!!! =OOO

    SvaraRadera
  2. SERIÖST?! Hahaa, vad awesome! :D

    SvaraRadera