fredag 22 april 2011

Gårdagen. (;

Hellooooooooooooooo.

Vet att jag inte bloggade mycket igår. Därför berättar jag om allt som hände igår...I DAG. :D

Hade skola från åtta till två. Det var ganska meningslöst dock. Vi hade en föreläsning i aulan och sen åkte min grupp ut till Ingelstorp, vilket var väldigt mysigt. (: Vi gick runt och klappade kor. Och får. Som by the way bräker EXTREMT mycket i verkligheten. Det är galet. :O Sen åkte vi tillbaka till Stagg, åt lunch och jaa...slutade. x)

Stannade inne i stan och sen gick jag och fikade med Johan på Croissant. (: Det är seriöst det bästa fika stället ever. Jaa, om man bortser från de otrevliga kassörerna och den sjukt over-priced maten. x) Vi satt där och hängde i nån timme, sen gick vi ut på stan och försökte leta reda på nån kul second hand butik, men hittade ingen. Allt var typ påskstängt. VID FYRA. Inte okej. Då gick vi till H&M och Johan lyckades hitta mer kläder än mig, så jag kände mig rätt misslyckad fast det var lugnt. (; Sen tog vi bussen till Torslunda och gick på Tonår.

Det var mässa i kyrkan för en gång skull och sen grillade vi. :D Always nice. Vad gjorde vi mer? Hmm....vi drack saft, jag mobbade alla som drack kaffe, åt godis, några hade fotbad, jag mös med Sara i soffan, försökte sova på golvet at one point för jag var så trött och babblade med Manda om matsmältningen. ;) En ganska vanlig kväll på Tonår, alltså. (;

Massor med kramar,
Madde.

DAGENS FAIL;

 Jag skulle göra kaffe åt några och hällde i mjölk och socker - TRODDE JAG.
Vi märkte att jag inte alls hade hällt i socker.
Jag hade hällt i SALT.

Kaffet smakade allså super-äckligt, istället för normalt-äckligt. Tihihi.
Tyckte jag var ganska smidigt gjort av mig. :D


BEVISET PÅ ATT JAG ALDRIG BLIR NÅGON STORBLOGGARE
NÄR KENZA VAKNAR HAR HON VÅGIGT, FINT HÅR OCH VACKRA, ÖPPNA ÖGON.
SÅ HÄR SER JAG UT. 

:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar