måndag 4 april 2011

Madde-eftermiddag. (:

Hello my dears.
Ledsen för crappy uppdatering idag, men jag tog lite time off. Var i skolan i två extra timmar och skrev två prov och innan jag gjorde det hade jag historia seminarium så jag kände att jag förtjänade en eftermiddag då jag inte gjorde NÅGON nytta alls.

It was awesome.

Näe, men det var riktigt nice. Jag kom hem och pappa hade lagat en stor middag med köttbitar, potatis och bearnaise sås plus efterrätt! Efter det såg vi en film, my choice hihi, och drack te till det. (: Himmelriket.

Åh, köpte ett par nya jeans idag. :D Win, win! Det blev ännu ett par mörka, trots att det är vår, men jag tycker att mörka passar bäst på mig så det fick bli deeeeeeeet. ;)

Oh well, ska gå nu. Hoppas ni hade en bra dag!

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar