onsdag 20 april 2011

Would it be okay, if I took your breath away? (:

Hello my dears.
AWMYGAWD. Jag är trött. Så trött. Trött. Så trött. Men ändå glaaaaaaaad. (:

Var i skolan från åtta till halv fem, sen var jag kvar ett tag inne i stan med tjejerna och sen tog jag 103 till Torslunda och hade konfirmanderna där tills halv nio. Och NU är jag HEMMA! Ahhhh. Och jag har INGA läxor tills imorgon. Så jag ska hänga på facebook hela kvällen, koka biffnudlar och prata om meningslösa saker med Lottie och Bekka. Sounds like an awesome plan to me. (:

Massa flum idag, men jag tror jag visar i bilder istället. (: Enjooooooooooooooooooy.

Massor med kramar,
Madde.
Lyssnar just nu på;
You Had Me @ Hello - A Day To Remember


HAHA, HITTADE DET HÄR NÄR VI VAR UTE OCH *HOST* JOGGADE *HOST*


HAHA, SÅ AWESOME X)


VI HADE TRÅKIGT PÅ MATTEN, DETTA ÄR RESULTATET :D
AV MIG & SOFIAAAAAA. JAPP. VI ÄR STOLTA.


VILKEN SNYGGING! :D AV FLUFFY, MADDE & KATTA
PS! LÄGG MÄRKE TILL HÖGKLACKARNA OCH HJÄRT-TATUERINGEN!


SOFIAAAAAAA OCH JAG. TAGEN PÅ HENNES IPHONE. 
OH, YEAH. VI ÄR BARA FÖR COOLA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar