tisdag 26 april 2011

Stan med Manda

Hello beautifuls. 
Hur är det med er? Med mig är det braaaaaaaaa.

Har haft en mysig dag. Gick till kapellet vid tolv och började på det nya lovsångshäftet med Nettan och Manda. Vi var där några timmar, fikade och sen åkte vi in till stan. (: Jag hittade en söt, blå klänning och en svart jacka, kan visa senare. La också undan ett linne och en svart och röd klänning på New Yorker som jag ska hämta imorgon. (; Åt lite på McDonalds men nyttig som jag var skippade jag läsken och drack vatten. I KNOW. Huuuuuuuge step. Jag förväntar mig stora förändringar efter detta. (; Haha, näe, men små steg, you guys. Små steg. Anyways, det var en mysig eftermiddag med min fina syster. <3

Har egentligen bara fått saker idag, tihi. (: Köpte kläder, mina böcker kom med posten och mina glasögon blev färdiga idag. Så jaa. Väldigt nice dag.

Ikväll ska jag plugga, läsa och kanske träna eller gå en promenad. We'll see. Imorgon åker jag in till stan igen för att fika och se Scream 4. (: Life is good.

Hoppas ni har haft är härlig dag!

Massor med kramar,
Madde.


KNÄPPA UNGE (:


OH YEAH, SPEGELBILDER ÄR OSLAGBART (;

2 kommentarer: